chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Een IT-probleempje? Spring dan binnen bij de Walk-in Servicedesk

    dinsdag, 6 juni 2023

    Cegeka, onze IT-dienstverlener, is tijdens de maand juni aanwezig in het Herman Teirlinckgebouw met een fysieke service desk waar je gewoon even kan binnenwandelen als je een IT-probleem hebt. Vandaar de naam Walk-in Servicedesk.

    Je kan er terecht voor allerlei IT-problemen en vragen over het gebruik van je laptop, printer, e-mail, Onedrive, SharePoint, ...(de zgn. IT-werkplekdiensten).

    Met dit proefproject willen we evalueren in hoeverre er behoefte is aan een fysieke servicedesk waar je zelf naartoe kan stappen. 

    Wanneer: tussen 1 juni en 30 juni

    Waar: in het Herman Teirlinck gebouw te Brussel, lokaal C.00.14 (in het vroegere postlokaal tegenover de toiletten)

    Welke incidenten: voor vragen en problemen met betrekking tot de werkplekdiensten. (Indien de Walk-in Service Desk je probleem niet opgelost krijgt, zal je verwezen worden naar de online helpdesk die het incident verder behandelt).

    Voor wie: alle medewerkers van HFB en andere gebruikers van werkplekdiensten binnen de VO

    Openingsuren: 12.30u - 16.30u

    Goed om weten:

    • Er zijn (max.) 2 medewerkers die je verder helpen. Bij drukte kan het zijn dat je even moet wachten.
    • Incidenten dienen ook nog steeds geregistreerd te worden. Dit kan ter plaatste aan de kiosk.
    • Als je een probleem signaleert aan de gewone Servicedesk, dan kan de dienstverlener (bij fysieke interventies, zoals bijvoorbeeld de reparatie van een laptopscherm) je doorverwijzen naar de Walk-in Servicedesk, om je sneller te helpen.